Jdi na obsah Jdi na menu
 


210-Budeme dělat radost Bohu!

14. 2. 2014

 

Budeme dělat radost Bohu!

 

Jednou jsme navštívili místo síly podivuhodné krásy, které jsem ještě neznala. Byli tu Svatí Duchové — Ženy. Stáli jsme po kolena ve vřesu mezi nízkými borovicemi, vál mírný, teplý vítr…

Vladimír už byl připraven vysvětlovat novou meditaci, ale… zastavil se a podíval se na mě:

Říkají mi, že je v tobě, když na sobě pracuješ, nějaký vzdor. Musíš si sama proanalyzovat příčinu. Říkají, že si tě Ariadna od nás na půl hodiny vezme…

Ještě chvíli přemýšlel, poslouchal, a pak mi navrhl, že pokud chci, můžu odejít stranou, abych zůstala o samotě s Bohem — a probrala s Ním ten problém.

Nic jsem nenamítala, podřídila jsem se Vůli Boha: ať se děje, co chce! A zamířila jsem na malou pěšinku, ze které jsme odbočili na místo síly.

Intenzívně jsem pociťovala Božské Učitele, kteří mě obklopovali, a připravovala jsem se jim naslouchat… Ale v tom jsem pocítila měkké chvění v hlavě: tam, hluboko ukrytá, «seděla» neustálá myšlenka — chorobná, a už chronická, kterou se mi pokoušeli «odkrýt», aby mě jí zbavili. Ihned jsem pochopila, o co se jedná, i když ze začátku jsem tomu vůbec věřit nechtěla; myslela jsem si, že to jsou jen moje fantazie. Ale tady — na tomto zázračném místě a v takových pevných Objetích Boha — nebylo pro fantazie místo.

Odpusť si! — zazněla mnohokrát opakovaná slova. — Odpusť si! Odpusť si!…

Skutečné motivy skutků každého člověka jsou známé jenom Bohu! A jenom On může vidět tak hluboko do našich myslí, kam nemůžeme dohlédnout ani my sami. Bůh je nejdokonalejší psycholog! Jestliže Mu budeme věřit víc, nežli sobě, můžeme si na Cestě k Jeho Příbytku otevřít svět nových možností.

Moje pocity se podobaly protržené hrázi, přes kterou teď už vesele a svobodně teče proud vody. Vždyť se ukázalo, že mi všichni odpustili … už kdysi dávno, jenom já sama sobě — ne!…